Olis tää henkilöbrändi ja pari muutakin brändiä. Facebookin feedi pursuaa markkinointistrategiaohjeita, menestystarinoita ja verkkokauppojen rakentamista, sähköposti copywriter-koulua, yrityksen erottuvuutta kilpailijoista ja toimiston edustallakin seisoskellaan coolisti milloin minkäkin Slushin tai Arctic15-tapahtuman tiimoilta. On ROI ja SEO ja CTA ja CSS.

Vaan mitä jos on myös PMS ja PES (Post Event Syndrome) ja muutenkin väsyttää eikä blogiinkaan päädy enää mitään kun oma rima on niin korkealla ettei mikään sisältö mene seulasta läpi. Työpöydällä se vasta kaaos on, hommat seisoo yhtä paljon kuin järki. Pelottaa. Mitä jos ei ei tule enää yhtään ideaa eikä kaupallista ratkaisua eikä ketään varmaan edes kiinnosta.

Pitäisi olla timanttinen, omaperäinen, lahjakas, taidokas, äänekäs, uudenlainen, tuore, rohkeampi, erilainen, sujuvasanainen, innokas, innovatiivinen, kulkea omia polkujaan, erottua muista, tehdä asiat omalla tavalla, löytää oma ääni, kirjoittaa, kuvata, videoida, markkinoida, viestiä, vastata, palvella, omistaa, yhtiöittää, pyytää oikeansuuruista palkkaa, yllättää, onnistua, innostua, visioida, speksata, sulauttaa, luoda strategia, hallita ajankäyttöä, harjoittaa mindfullnesia, värittää, nousta aallonharjalle, olla edelläkävijä, yhteisöllinen, osallistava, herkkäkorvainen, tarkkavainuinen, pallotella, nostaa konversiota ja hallita ne kaikki kolmekirjaimiset lyhenteet ja käyttää niitä oikein.

Ja oikeesti on vaan se PMS ja tekee mieli suklaata. Ja henkilöbrändikin taisi mennä tässä samalla mutta menköön.